تومان


سلام دوستان میخواستم تجربیاتم رو در مورد شغل بازاریابی شبکه ای کیونت که در ایران رواج داره براتون بگم. قبل از اینکه وارد این شغل به ظاهر خودب بشید میخواستم به حرفام گوش کنید. دوران جوانی دورانی هست که انسان غرورش زیاده و دوست داره تا به اهداف و آرزوهاش برسه و رسیدن به قدرت اقتصادی بالا و ثروت یکی از اهدافش هست و همین عامل ابتدایی هست تا جوان های جامعه به دام این شرکت های مزخرف و آدم های بی احساس و روباتیک بیافته کافیه شما سه روز پیش این آدما باشید تا شما رو هم مثل خودشون شستوشوی مغزی بدن و روانی تون بکنن چند روزی که من پیش این آدمای به ظاهر رشد کرده بودم فشار آن چنانی به ذهنم آوردن که دیگه مخم می ترکید. سه روز اول همیشه یک نفر رو مأمور میکنن تا مواظبت باشه تا مبادا با دیگران در ارتباط باشی تا با اونا مشورت کنی و همیشه دنبال پی گیری هستن یعنی اونقدر بهت میگن ماست سیاه هست تا تو قبول کنی تو هم مثل اونا بگی ماست سیاه یعنی دنبال دلیل نباشی و از فکرت استفاده نکنی و فقط اون رو به عنوان یک اصل قبول کنی این افراد دارای اعتماد به نفس کاذب هستن و به قول خودشون رشد کردن خوشبختی در نظر این افراد رسیدن به ثروت هست شاید درظاهر این موضوع رو انکار کنن ولی از رفتارشون از کاراشون از جلسات بی هدفشون میشه بوی پول رو شنید همیشه حسرت جایگاه پوچ بالاسری های خودشون رو میخورن بالاسری که هیچی از زندگی قبلی خودشون نداشتن و مجبور شدن واسه خودشون یک دنیای خیالی درست کنن که به نظر خودشون خیلی شرافتمندانه زندگی میکنن از نظر این افراد،جامعه ی بیرون بویی از انسانیت نبردن این حرفی بود که یکی از شرآفیس(سرآفیس) به اصطلاح رشد کرده شون به من زد. واسه خودشون یک سری جلسات داشتن و دعایی داشتن که ظاهر جلسات مالی وپولی و ‎مادی شون رو معنوی میکرد.‏‎

کافیه فقط تو اینترنت شرکت کیونت رو سرچ کنین ببنید چنتا خبر دستگیری این افراد رو تو سایت های خبری معتبر ایران منتشر شده 



تاريخ : دو شنبه 30 فروردين 1395 | 1:23 بعد از ظهر | نویسنده : علی |

سلام خدمت دوستان عزیز بنده مطلب قبلی رو مجبور شدم تو سایت بذارم چون من یک مطلب در مورد شرکت کیونت گذاشتم و اتفاقا جزؤ  مطالب پر بازدید بوده و نظرات زیادی ثبت شده بود.با مدرک و سند که این خبر تو سایت خبر منتشر شده بود ادعای خودمو ثابت می کنم کار این شرکت تو ایران غیر قانونی هستش دو سال پیش دوست خودم تو این شرکت کار می کرد الان ضرر میلیونی کرده و اعتبارش تو فامیل و خانواده از بین رفته .

در مورد نظرات بازدید کننده گان می خواستم بگم افرادی که تو این شرکت کار می کنن ادعا می کنن آدم های با شخصیت و با ادبی هستن ولی باور کنید کسانی که از این شرکت دفاع کرده بودن فحش هایی ناپسندی داده بودن و احتمال زیاد از اعضای این شرکت بودن در کل عضو شدن در این شرکت ها آدم رو از خانواده و زندگی ‌دور می کنه و اعتماد به نفس کاذب میده کافیه فقط تو اینترنت شرکت کیونت رو سرچ کنین ببنید چنتا خبر دستگیری این افراد رو تو سایت های خبری معتبر ایران منتشر شده 

مواظب خودتون و گل های زندگی تون باشید 

بدرود



تاريخ : دو شنبه 30 فروردين 1395 | 1:2 بعد از ظهر | نویسنده : علی |
شنبه 9 خرداد 1394 - 12:28:11 چاپ
 
امتیاز به مطلب 7 نفر
 

دستگیری 9 مدیر شرکت هرمی «کیونت»

جامعه > قضایی - میزان نوشت:
 

 فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از دستگیری 9 عضو یک شرکت هرمی تحت عنوان «کیونت»در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ کرمی زند د در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت و عضوگیری افرادی در قالب یک شرکت هرمی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات اولیه موفق شدند اعضای این شرکت هرمی که از نقاط مختلف کشور به عضویت این شرکت در آمده و به فعالیت و عضوگیری مجدد مشغول شده بودند را شناسایی کنند .

وی فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مراجع قضائی با ورود به محل فعالیت و مخفیگاه این شرکت هرمی، 9 عضو این شرکت کلاهبردار را که با نام «کیونت» فعالیت می کردند، دستگیر و در بازرسی از محل چند دستگاه رایانه ، تعدادی جزوه و کتاب برای اغفال جوانان جهت عضو شدن در این شرکت کشف شد.

سرهنگ کرمی زند در خصوص نحوه ی فعالیت این شرکت گفت: اعضای این شرکت هرمی با ترفندهای مختلف و به عنوان بازاریابی شبکه ای به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان و به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف کشور اقدام به عضوگیری می کردند.

وی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران در پایان به فعالیت شرکت های هرمی با عناوین مختلف اشاره کرد و افزود: متأسفانه میزان رشد این گونه شرکت ها در کشور ما سریع و همه گیر است و افراد در این سیستم‌ به طمع پول‌دار شدن وارد شبکه می‌شوند. به آنها یاد داده می‌شود که دیگران را نیز با همین اهرم وارد شبکه کنند. براین اساس به همه شهروندان توصیه می‌شود به هیچ وجه برای پولدار شدن و کسب درآمد به اینگونه شرکت‌ها متوسل نشوند.

 

47232

 



تاريخ : دو شنبه 30 فروردين 1395 | 1:0 بعد از ظهر | نویسنده : علی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب پارسیان دانلود
  • وب کلوپ ورزشی
  • وب عاشقانه
  • وب سی کی هاست